Чистий прибуток ВАТ "Миронівський хлібопродукт" в 2010 р. виріс на 40% - до 1 млрд 623,342 млн грн проти 1 млрд 153,865 млн грн в 2009 р. Про це повідомляє держустанова "Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України" при Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (ДКЦПФР).
Загальний обсяг активів компанії збільшився на 38,7% - до 12 млрд 603,380 млн грн. Довгострокові зобов'язання на кінець 2010 р. склали 5 млрд 360,652 млн грн, що на 69,3% більше, ніж на кінець 2009 р.
Продукція "Миронівського хлібопродукту" відома по брендах "Наша Ряба" (охолоджена курятина), "Легко!" (Заморожені напівфабрикати) та іншими.
Близько 75% акцій МХП належать Юрію Косюку, інші 25% знаходяться у вільному обігу на Лондонській фондовій біржі.