ua en ru

Чистий прибуток Mail.ru Group в 2011 р. виросла більш ніж в 2,5 разу - до 207,6 млн доларів

Чистий прибуток російської інтернет-групи Mail.ru Group з лістингом в Лондоні в 2011 р. виросла більш ніж в 2,5 разу - до 207,6 млн дол., говориться в повідомленні компанії. Виручка за підсумками року збільшилася на 58,6% - до 514,9 млн дол. Показник EBITDA за 2011 р. виріс в 2,4 разу - до 282,8 млн дол.
Опубліковані неаудированные фінансові показники Mail.ru Group є агрегованими даними по операційних сегментах, виключаючи внутрішньосегментні і міжсегментні операції. Повна консолідована звітність групи по міжнародних стандартах фінансової звітності (МСФО) за 2011г. буде опублікована в квітні 2012 р.
У II півріччі 2011 р. виручка Mail.ru Group склала 286,8 млн дол. (зростання на 52,9% в порівнянні з виручкою за той же період 2010 р. - 187,6 млн дол.), а чистий прибуток - 122,9 млн дол. (зростання в 3 рази).
Mail.ru також повідомляє, що в IV кварталі 2011 р. агрегована сегментна виручка збільшилася відносно того ж кварталу 2010 р. на 48,4% і склала 161,9 млн дол. Інших показників за IV квартал компанія не наводить.
У 2012 р. Mail.ru Group чекає 35-процентного зростання виручки в постійній валюті (без врахування курсових різниць) і рентабельність по EBITDA на рівні 50%, повідомив в прес-релізі співзасновник і генеральний директор компанії Дмитро Грішин. У 2011 р. рентабельність по EBITDA склала майже 55%.
Російський інтернет-холдинг Mail.ru Group, підконтрольний Юрієві Мільнеру, Григорію Фінгеру і Алішеру Усманову, об'єднує такі інтернет-активи, як 100% сервісу Mail.ru, 100% соціальній мережі "Однокласники.ru", 39,99% соціальній мережі "ВКонтакте", 21,35% мереж платіжних терміналів QIWI, сервіс обміну миттєвими повідомленнями ICQ, а також міноритарні долі в найбільшій в світі соціальної мережі Facebook, виробнику ігор для соціальних мереж Zynga, "скидочном" сервісі Groupon. У листопаді 2010 р. компанія провела IPO на Лондонській фондовій біржі, за підсумками якого продаючі акціонери і Mail.ru залучили близько 1 млрд дол.