Чистий прибуток Kraft Foods за 9 міс. 2011 р. знизився на 24,5% - до 2 млрд 697 млн дол
Чистий прибуток Kraft Foods (другого після Nestle SA світового виробника продуктів харчування), доступний для розподілу серед акціонерів, за 9 місяців 2011 р. знизився на 24,5% і склав 2 млрд 697 млн дол. в порівнянні з 3 млрд 574 млн дол., отриманими за аналогічний період минулого року. Про це йдеться в повідомленні компанії.
Виручка за 9 місяців 2011 р. виросла на 12% і склала 39 млрд 667 млн дол. в порівнянні з 35 млрд 434 млн дол., отриманими за аналогічний період минулого року. Операційний прибуток Kraft Foods за січень-вересень 2011 р. склав 5 млрд 150 млн дол. - на 16,4% більше, ніж за 9 місяців 2010 р. (4,426 млрд дол.).
Чистий прибуток компанії, доступна для розподілу серед акціонерів, в III кварталі 2011 р. збільшився на 22,3% - до 922 млн дол. в порівнянні з 754 млн дол., отриманими за аналогічний період 2010 р. Виручка за звітний квартал склала 13 млрд 226 млн дол., що на 11,5% більше, ніж роком раніше, коли вона дорівнювала 12 млрд 863 млн дол. Операційний прибуток за підсумками червня-вересня 2011 р. склав 1 млрд 698 млн дол. - на 11,8% більше , ніж у III кварталі 2010 р. (1,52 млрд дол.).
Американська компанія Kraft Foods - другий у світі виробник упакованих харчових продуктів з річним обсягом продажів понад 34 млрд дол. Компанія виробляє і реалізує свою продукцію в 155 країнах. Найбільш відомими брендами компанії є сир Kraft, вершковий сир Philadelphia, кава Jacobs і Maxwell House, печиво і крекери Nabisco, шоколад Milka. У січні 2010 р. Kraft Foods домовилася про злиття з британською Cadbury. Сума операції склала 19,4 млрд дол.