Чистий прибуток, доступний для розподілу серед акціонерів американської компанії Kimberly-Clark Corp., що володіє брендами Kleenex і Huggies, за I півріччя 2010 р. виріс на 8,9% - до 882 млн дол. у порівнянні з 810 млн дол., отриманими за аналогічний період роком раніше, повідомляється в опублікованому сьогодні фінансовому звіті компанії, передає РБК.
Чистий обсяг продажів компанії за звітний період збільшився на 5,1% і склав 9,69 млрд дол. проти 9,22 млрд дол. у першому півріччі 2009 р. Операційний прибуток Kimberly-Clark за підсумками звітного півріччя 2010 р. досяг 1,37 млрд дол. і виявився на 11,2% вище за аналогічний показник 2009 р., зафіксований на позначці 1,23 млрд дол.
Чистий прибуток Kimberly-Clark в II кварталі 2010 р. виріс на 23,6% - до 498 млн дол. у порівнянні з 403 млн дол., отриманими за аналогічний період роком раніше. Чистий обсяг продажів компанії за звітний квартал виріс на 2,8% і склав 4,85 млрд дол. проти 4,72 млрд дол. у II кварталі 2009 р. Операційний прибуток Kimberly-Clark за підсумками II кварталу 2010 р. досяг 711 млн дол. і виявився на 16,7% вищим за аналогічний показник 2009 р., зафіксований на позначці 609 млн дол.
Kimberly-Clark спеціалізується на виробництві і просуванні товарів у сфері охорони здоров'я і особистої гігієни. Число співробітників компанії перевищує 55 тис. осіб. Представництва компанії знаходяться в 37 країнах, її продукція реалізується на території більш ніж 150 країн.