Чистий прибуток Johnson & Johnson в 2011 р. скоротився на 27,5% - до 9,67 млрд дол
Чистий прибуток американської корпорації Johnson & Johnson (J&J) в 2011 р. знизився на 27,5% - до 9,67 млрд дол. проти 13,33 млрд дол., отриманих у 2010 р. Такі дані містяться в поширеному сьогодні звіті J&J. При цьому обсяг продажів компанії за підсумками року виріс на 5,6% - до 65,03 млрд дол. (у 2010 р. - 61,59 млрд дол.).
У IV кварталі 2011 р. чистий прибуток J&J склав 218 млн дол. - в 9 разів менше, ніж за той же квартал попереднього року (1,94 млрд дол.). Продажі збільшилися на 3,9% - до 16,26 млрд дол. (роком раніше - 15,64 млрд дол.).
Багаторазове скорочення чистого прибутку J&J в IV кварталі 2011 р. пов'язане з витратами, понесеними компанією у зв'язку з відкликанням ряду продуктів і судовими розглядами з приводу якості деяких фармацевтичних препаратів. За даними статтями J&J витратила або списала 2,9 млрд дол. за минулий квартал.
Нагадаємо, чистий прибуток Johnson & Johnson в 2010 р. виріс на 8,7% - до 13,33 млрд дол.
Виключаючи зазначені витрати, компанія отримала в IV кварталі 2011 р. прибуток у розмірі 3,13 млрд дол., або 1,13 дол. на акцію. Аналітики, опитані Thomson Reuters, прогнозували прибуток на акцію в 1,09 дол.
Johnson & Johnson спеціалізується на виробництві товарів для здоров'я людини, лікарських засобів і медичного устаткування. Крім споживчої продукції, компанія виробляє різні зразки продукції для лікарень, використовуваної в медичних установах для діагностики, лікування і догляду за пацієнтами. На території Росії і країн СНД продукція компаній Johnson & Johnson представлена з 1992 р.