Чистий прибуток групи Renault в 2012 р. за міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ) знизився на 18,9% - до 1 млрд 772 млн євро (включаючи приріст в 924 млн євро від продажу акцій Volvo AB) проти 2 млрд 092 млн євро роком раніше, говориться в повідомленні автоконцерну.
Виручка групи за звітний період зменшилася на 3,2% і склала 41,27 млрд євро, прибуток від операційної діяльності знизився в 10 разів - до 122 млн євро проти 1 млрд 224 млн євро роком раніше. Операційна маржа групи за підсумками 2012 р. зменшилася на 33%, склавши 729 млн євро.
"Значне зростання продажів за межами Європи (+9,1%) не компенсувало падіння продажу на європейському ринку (-18,0%), частка автомобільного сектора у виручці від основної діяльності склала 39 млрд 156 млн євро, що на 3,7% нижче в порівнянні з 2011 р.", - відзначають у компанії.
У поточному році Renault прогнозує зростання на 3% світового автомобільного ринку (пасажирські й легкі комерційні автомобілі) порівняно з 2012 р. На думку концерну, це зростання буде підтримуватися динамікою попиту, очікуваного в Китаї, Північній Америці, Індії (+11%), Росії (+5%) і Бразилії (+1,5%).
Французький автоконцерн Renault є одним з провідних європейських автовиробників. Концерн продає автомобілі під марками Renault, Dacia і Renault Samsung Motors, на "рідний" бренд припадає 83% продажів. У 1999 р. Renault і японський автоконцерн Nissan створили стратегічний альянс, в рамках якого Renault володіє 43,4% акцій Nissan, а Nissan - 15% акцій Renault. Компанія також володіє блок-пакетом у російському АВТОВАЗ (25% плюс одна акція) і планує довести пакет до контрольного.
Читайте також: Renault і Dongfeng витратять 1,2 млрд дол. на СП в Китаї