Чистий прибуток Google в IV кварталі 2013 р. виріс на 17% - до 3,38 млрд дол
Чистий прибуток корпорації Google, включаючи чисті збитки від припинених операцій, зросла в IV кварталі 2013 р. на 17% - до 3,38 млрд дол. порівняно з 2,89 млрд дол. в IV кварталі 2012 р. Про це повідомляється в офіційному прес-релізі Google.
В перерахунку на звичайну акцію прибуток склав 9,90 дол. (роком раніше - 8,62 дол.).
Обсяг сукупної виручки Google за IV квартал 2013 р. склав 16,86 млрд дол., що на 17% більше, ніж роком раніше. При цьому витрати на залучення трафіку досягли 3,31 млрд дол, або 24% від загальної виручки.
Операційний прибуток Google в IV кварталі склала 3,92 млрд дол., або 23% виручки (в порівнянні з 3,39 млрд дол., або 24% виручки, в IV кварталі 2012 р.).
"Ми завершили 2013 р. черговим кварталом успіхів і зростання. Ми досягли значного прогресу в широкому спектрі поліпшень нашої продукції і досягнення бізнес-цілей. Я радий, що ми робимо життя людей краще, продовжуючи вдосконалювати наш досвід взаємодії з користувачами", - заявив глава Google Ларрі Пейдж.
На думку експертів, дані результати показують, що Google все ще перебуває в непростому становищі, намагаючись подолати розрив між середньою вартістю рекламного кліка в Google, що показується на мобільних пристроях і на персональних комп'ютерах.
Рекламодавці не бажають платити таку ж ціну за рекламу на мобільних пристроях, однак Google продовжує удосконалювати свої системи інтернет-маркетингу для того, щоб рекламні кампанії на мобільних пристроях та ПК були однаково ефективні.
Середня ціна рекламного оголошення на Google в IV кварталі 2013 р. впала на 11% порівняно з аналогічним періодом попереднього року.