Чистий прибуток німецької Bayerische Motoren Werke AG (BMW), що припадає на частку акціонерів компанії, за 2011 р. виріс на 51,2% і склав 4,881 млрд євро проти 3,227 млрд євро роком раніше. Така інформація міститься в опублікованому сьогодні годовм звіті BMW.
Виручка компанії за 2011 р. виросла на 13,8% в річному численні і досягла 68,821 млрд євро проти 60,477 млрд євро в 2010 р. Доподатковий прибуток у звітному періоді склав 7,383 млрд євро, що на 52% більше, ніж доподатковий прибуток за 2010 р . в розмірі 4,853 млрд євро.
В оприлюдненому сьогодні річному звіті компанія повідомила, що до 2016 р. (відзначимо, що в 2016 р. BMW відзначатиме ювілей - 100 років з моменту заснування) річні продажі автоконцерну "переступлять" позначку в 2 млн примірників, включаючи продажі брендів Mini і Rolls-Royce. Це на 4 роки раніше запланованого терміну (2020 р.). За підсумками 2012 р. компанія очікує отримати рекордний доподатковий прибуток і прогнозує подальше зростання бізнесу в 2013 р.
За словами голови ради директорів BMW Норберта Райтхофера, преміальний автомобільний сегмент зростає швидше, ніж авторинок в цілому, завдяки тому, що люди в світі стають багатшими, їхній добробут зростає, що особливо помітно в країнах, що розвиваються. Як додав глава BMW, в 2012 р. концерн має намір продовжити політику глобалізації бізнесу та розширити виробничі потужності в КНР, Індії та ПАР. Продажі автомобілів марок BMW, MINI і Rolls-Royce в 2011 р. виросли на 14,2% - до 1,67 млн штук.
Bayerische Motoren Werke AG - один з найстаріших європейських автовиробників, компанія була заснована в 1916 р. BMW оперує трьома відомими брендами автомобілів преміального сегмента - BMW, Mini, Rolls-Royce Motor Cars.