Чистий прибуток американської Kraft Foods в I кварталі 2012 р. зріс на 2,1% - до 813 млн дол
Чистий прибуток американського виробника продуктів харчування Kraft Foods (за вирахуванням неконтролюючих часток) в I кварталі 2012 р. зріс на 2,1% і склав 813 млн дол. проти 799 млн дол., отриманих в I кварталі 2011 р., повідомляється в прес-релізі компанії.
Квартальна виручка Kraft Foods збільшилася на 4,1% - до 13 млрд дол. з 12,5 млрд дол., а операційний прибуток підвищилася на 2,7% - до 1,7 млрд дол. (роком раніше - 1,6 млрд дол.). Експерти прогнозували, що виручка компанії за підсумками звітного кварталу зросте на 3,7% в порівнянні з аналогічним кварталом роком раніше і досягне 13,04 млрд дол. (у I кварталі 2011 р. - 12,57 млрд дол.)
Прибуток на акцію склав 0,46 дол. США, а операційний прибуток на акцію - 0,57 дол. США, збільшившись на 9,6% в порівнянні з аналогічним періодом 2011 р. Прогноз аналітиків щодо прибутку на акцію компанії за підсумками кварталу знаходився на рівні 0,56 дол.
Відзначимо, що чистий прибуток компанії росла протягом трьох попередніх кварталів (у IV кварталі 2011 р. - на 53,7% в річному численні, в III кварталі 2011 р. - на 22,3%, в II кварталі 2011 р. - на 4,2 %). Експерти прогнозують, що за підсумками 2012 р. компанія відзвітує про прибуток на акцію в розмірі 2,52 дол. і про виручку на рівні 55,75 млрд дол.
Kraft Foods - другий за величиною в світі виробник продуктів харчування та напоїв після швейцарської Nestle. У структурі продукції компанії найбільшу частку займають кондитерські вироби - 50% (включаючи борошняні). У портфель брендів входять Cadbury, Milka (шоколад), Jacobs, Maxwell House (кава). Штаб-квартира компанії знаходиться в м.Нортфілді (штат Іллінойс). Акції Kraft Foods включені в розрахунок індексу "блакитних фішок" США Dow Jones Industrial Average.
Чистий прибуток американського виробника продуктів харчування Kraft Foods (за вирахуванням неконтролюючих часток) в 2011 р. знизився на 14,3% і склав 3,53 млрд дол. проти 4,11 млрд дол., отриманих в 2010 р.