Чистий прибуток американської компанії Kimberly-Clark Corp. (володіє брендами Kleenex і Huggies), доступна для розподілу серед акціонерів, за I півріччя 2012 р. виросла на 27,4% - до 966 млн дол в порівнянні з 758 млн дол, отриманими за аналогічний період роком раніше, повідомляється у фінансовому звіті компанії.
Чистий обсяг продажів компанії за звітний період збільшився на 2,2% і склав 10,51 млрд дол проти 10,29 млрд дол в I півріччі 2011 р. Операційний прибуток Kimberly-Clark за підсумками звітного періоду склав 1,45 млрд дол і виявився на 24,4% вище аналогічного показника 2011 р., зафіксованого на позначці 1,17 млрд дол
Чистий прибуток Kimberly-Clark в II кварталі 2012 р. виріс на 22,1% - до 498 млн дол в порівнянні з 408 млн дол, отриманими за аналогічний період роком раніше. Чистий обсяг продажів компанії за звітний квартал підвищився на 0,2% і склав 5,27 млрд дол проти 5,26 млрд дол в II кварталі 2011 р. Операційний прибуток Kimberly-Clark за підсумками другої чверті 2012 р. склав 754 млн дол і опинилася на 20,6% вище аналогічного показника минулого року, зафіксованого на позначці 625 млн дол.
Відзначимо, чистий прибуток Kimberly-Clark в I кварталі 2012 р. виріс на 33,7% - до 468 млн дол.
Kimberly-Clark спеціалізується на виробництві і просуванні товарів у сфері охорони здоров'я і особистої гігієни. Число співробітників компанії перевищує 55 тис. осіб. Представництва компанії знаходяться в 37 країнах, її продукція реалізується на території більш ніж 150 держав. У портфель брендів входять такі відомі марки, як Kleenex (косметичні серветки), Huggies (підгузники), Kotex (товари жіночої гігієни).