Чистий прибуток американської корпорації Kimberly-Clark, за вирахуванням частки неконтролюючих акціонерів, за 9 місяців 2011 р. скоротився на 11,9% - до 1,19 млрд дол. проти аналогічного показника річної давності в розмірі 1,35 млрд дол. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні звіті компанії.
Чистий обсяг продажів Kimberly-Clark в січні-вересні ц.р. досяг 15,67 млрд дол., що на 6,8% більше торішнього показника, зафіксованого на позначці 14,67 млрд дол. Операційний прибуток компанії за звітний період знизився на 11,7% - до 1,83 млрд дол. в порівнянні з 2,07 млрд дол. в січні-вересні 2010 р.
Чистий прибуток Kimberly-Clark, за вирахуванням частки неконтролюючих акціонерів, за III квартал 2011 р. скоротився на 7,9% - до 432 млн дол. проти аналогічного показника річної давності в розмірі 469 млн дол.
Чистий обсяг продажів Kimberly-Clark в липні-вересні ц.р. досяг 5,38 млрд дол., що на 8,1% більше торішнього показника, зафіксованого на позначці 4,98 млрд дол. Операційний прибуток компанії знизився за звітну чверть на 5,2% - до 662 млн дол. в порівнянні з 698 млн дол. в липні-вересні 2010 р.
Прибуток на акцію компанії за підсумками III кварталу ц.р. склав 1,09 дол. (-4,4%) проти 1,14 дол за аналогічну чверть роком раніше. Скоригований прибуток на акцію за липень-вересень ц.р. склав 1,26 дол., що співпало з прогнозами аналітиків, опитаних Thomson Reuters.
Kimberly-Clark знизила прогноз прибутку за підсумками поточного року. У матеріалах компанії говориться, що прибуток на акцію за підсумками року очікується в діапазоні 4,8-4,9 дол. проти раніше прогнозованих 4,80-5,0 дол.
Kimberly-Clark спеціалізується на виробництві і просуванні товарів у сфері охорони здоров'я і особистої гігієни. Число співробітників компанії перевищує 55 тис. чоловік. Представництва компанії знаходяться в 37 країнах, її продукція реалізується на території більш ніж 150 країн. У портфель брендів входять такі відомі марки, як Kleenex (косметичні серветки), Huggies (підгузники), Kotex (товари жіночої гігієни).