За даними дослідницької компанії Doors Consulting, за минулий рік кількість рекламних площин в Україні збільшилася на 5,6 тис. або 7% - до 83,9 тис. При цьому виросла кількість як конструкцій малого формату, наприклад сітілайтів, так і великого - білбордів. Частково зростання пояснюється модернізацією парку конструкцій - на сучасніших може розміщуватися більше рекламних сюжетів, - а також розширенням покриття дослідження. Але, за оцінками учасників ринку, ці чинники могли збільшити кількість площин лише на 1,5-2 тис. Про це пише "Комерсант-Україна".
Зростання кількості площин малого формату пояснюється політикою місцевої влади, яка вирішила торік скоротити чисельність щитів в центрах міст, вважає управляючий директор компанії Gallery Костянтин Рубан. "У Києві, Одесі і Дніпропетровську ввели спеціальне зонування, заборонивши в центральних районах найпоширеніший формат - щити 3х6 м", - нагадує директор компанії "Європлакат" Олександр Метлушко. Після заборони більшість операторів замінили ці щити компактнішими сітілайтами, пояснює він.
Проте пояснити зростання кількості білбордів операторам важко. Найпомітніше прогресувала компанія "Прайм груп", що зуміла торік потіснити лідера сегменту крупних форматів Bigboard Ukraine. Але зростання "Прайма", як і зростання Gallery, відбулося за рахунок поглинання дрібніших конкурентів. "Можливо, оператори ставлять конструкції в спальних районах, де, як і раніше, можна встановлювати білборди будь-яких розмірів", - припускає директор КП "Київреклама" Олег Титаренко. Він нагадує, що восени минулого року закінчив свою дію мораторій на установку нових конструкцій в Києві. "Ми добиваємося відновлення його дії, але поки що ми вимушені задовольняти заявки на установку нових конструкцій. Щодня ми отримуємо по 200-300 таких звернень", - відзначає Титаренко.
Читайте також: "Київреклама" завершила очищення центру міста від зовнішньої реклами великого формату і готує другий етап