Одним з методів стимуляції розрахунків по накопиченій заборгованості є укладення договорів реструктуризації
За станом на 1 червня 2019 року компанія "Чернігівгаз Збут" досягла значного зростання розрахунків побутових споживачів. Вони досягли 95%, що майже в півтора рази більше порівняно з аналогічним періодом минулого року - 67,9%. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Протягом січня-травня 2019 року ТОВ "Чернігівгаз Збут", як постачальник газу зі спецобов'язками, перерахував на рахунок оптового постачальника газу НАК "Нафтогаз" 880 млн гривень, сплачених побутовими споживачами Чернігівського регіону. Велика частина цих коштів - майже 90%, є часткою групи "Нафтогаз", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, поліпшення платіжної дисципліни в компанії зобов'язані наполегливій роботі з боржниками.
"Самим дієвим важелем впливу на неплатників залишається повідомлення з борговими вимогами. За нашими спостереженнями 30% боржників погашають неплатежі вже в перші дні після отримання такого листа. Протягом року "Чернігівгаз Збутом" відправлено 18,4 тис. листів-попереджень про припинення газопостачання на суму 96,7 млн гривень. Більше 10 тис. споживачів погасили борги на суму 53,1 млн гривень, - інформує директор "Чернігівгаз Збуту" Іван Луста. - Однак обійтися без відключення вдається не всім. Наразі без газу залишаються близько 4,7 тис домогосподарств-боржників".
У прес-службі зазначили, що одним з методів стимуляції розрахунків з накопиченої заборгованості є укладення договорів реструктуризації. Таким чином, за цей період, і за раніше укладеними договорами, компанії вдалося зібрати понад 2 млн гривень платежів. Всього за 5 місяців 2019 року шляхом реструктуризації боргів пішли 122 споживача.
"Дієво впливає на скорочення розбіжностей між фактично спожитим та оплаченим газом поступове зменшення нормовиков. На сьогодні в області залишилося близько 1,4% таких газифікованих домогосподарств. Тільки за останній рік близько 800 споживачів перейшли на використання газу за показаннями приладів обліку. Аналіз, проведений фахівцями ТОВ "Чернігівгаз Збут", показує, що при усуненні регуляторних помилок уряду, зокрема занижених норм споживання, можна сподіватися на ще більший відсоток платежів побутових споживачів. Зараз клієнти ТОВ "Чернігівгаз Збут" можуть скористатися низкою онлайн сервісів для швидкої і зручної оплати енергоресурсу. Це п'ять платіжних систем в Особистому кабінеті на сайті 104.ua, два мобільні додатки 104 Mobile,104 Mobile Light і створений в цьому році сервіс чат-бот "7104ua" у Viber", - йдеться в повідомленні.