1 липня в центрі Чернігова відбулося урочисте відкриття першого Центру обслуговування клієнтів. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії "Чернігівгаз".
Так, майже 135 тис. побутових споживачів газу обласного центру та Чернігівського району зможуть в одному місці отримувати консультації з питань газопостачання та здійснювати необхідні операції - від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж.
За словами голови правління ПАТ "Чернігівгаз" Алли Ярової, новий центр покладе початок переходу до якісно нових прозорим взаємовідносин споживачів газу з постачальниками послуг з газопостачання чернігівського регіону.
"В нинішніх економічних умовах вкрай необхідно відходити від позиції природного монополіста і орієнтуватися саме на клієнта і на його потреби. Сьогодні ми відкрили перший, можна сказати пілотний проект мережі Центрів обслуговування клієнтів газових компаній. І це є дуже значущою подією, як для газовиків так і для наших споживачів, а також черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Чернігівщини. В майбутньому ми плануємо відкрити подібні центри в кожному районі області", - зазначила очільниця "Чернігівгазу".
"Робота клієнтського сервісу і зокрема нового центру полягає не тільки в забезпеченні в одному приміщенні швидкого і комфортного обслуговування, але й цілого комплексу інших послуг - починаючи з укладення договорів на розподіл і постачання газу, видачі довідок і консультацій за особовим рахунком, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, заміни газових приладів, їх ремонту і т. д.", - повідомив начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.