29 березня в київському БЦ "Парус" пройшла перша конференція в Україні по розробці і застосуванню чат-ботів у бізнесі – ChatBot Conference.
14 експертів розповіли про застосування чат-ботів у банківських сервісах, юриспруденції, медицині, кращих майданчиках для застосування бот-технологій, а також про свій досвід розробок. Конференцію відвідали більше 200 учасників: програмісти, бізнесмени, маркетологи і ті, хто стежить за інноваціями в сфері чат-ботів.
Організатором конференції виступила компанія Smile-Expo – лідер у проведенні конференцій, виставок та форумів в Україні та країнах Європи.
Захід складався з двох блоків:
На конференції виступили розробники чат-ботів у сферах юридичного бізнесу (Нестор Дубневич, юрист Juskutum), торгівлі криптовалютами (Кір Келевра, CEO Bitup.io), медицини (Олександр Краковецький, CEO DevRain Solutions), захисту бізнесу (Олексій Иванкин, Co-founder 908.vc), смарт-контрактів (Євген Саранцов, керуючий партнер TCDC). Ключовими спікерами заходу були представники компаній "1С Бітрікс", Microsoft, Oratio і "ПриватБанк".
Модератором конференції став Олександр Краковецький – CEO компанії DevRain Solutions. Він відкрив другий блок з доповіддю про створення бот-експертів для медичної та юридичної сфер через Microsoft Bot Framework, Microsoft Cognitive Services і NER-системи.
CEO Oratio Девід Пичсенмейстер озвучив основні області застосування чат-ботів у 2017 році: "Чат-боти стануть масово популярними в сферах обслуговування клієнтів, поширення контенту та електронної комерції".
Юлія Гусєва, керівник "Чат онлайн" в "Приватбанку", пояснила, що чат-боти – це вигідно, надавши інфографіку про "живий" статистикою їх використання в банку: "Різниця рівнів задоволеності між оператором і чат-ботом "Приватбанку" зовсім невелика – менше 10%, і це при тому, що бот обходиться дешевше на 90%".
Несподіваним для аудиторії стала доповідь головного ботостроителя "Приватбанку" Павла Чишко, який перейшов з формату звичайної презентації майстер-клас. Гостям було цікаво побачити реальний процес розробки бота.
Сергій Поплавський, технічний євангеліст Microsoft, пояснив умови адаптації людини до чат-ботам: "Якщо механізм спілкування бота буде досить досконалий у вирішенні будь-якої проблеми, то не залишиться причин для того, щоб у майбутньому чоловік відмовився від його послуг".
Керівник напрямку орендних рішень "1С Бітрікс" Олександр Демидов визначив, кому не варто займатися розробкою чат-ботів: "Завідомо не потрібно займатися розробкою чат-ботів, якщо вам просто прийшла в голову думка: "Чат-боти – це круто, зараз зроблю!" Важливо проаналізувати, навіщо ви його створюєте і яку цінність хочете принести клієнту".
Компанія Smile-Expo висловлює подяку всім партнерам, спікерам і відвідувачам конференції.
До зустрічі на наступній ChatBot Conference, яка відбудеться вже цієї осені!