Приватні локомотиви допустили до роботи на залізничні маршрути
Конкурентний ринок залізничних перевезень - зобов’язання України в угоді про Асоціацію з ЄС
Міністерство інфраструктури у рамках експериментального проекту допустило роботу приватних локомотивів окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. Приватні локомотиви курсуватимуть на 9 дільницях.
Про це повідомляє прес-служба міністерства.
За даними прес-служби, визначені наступні маршрути
- Стрий - Івано-Франківськ;
- Тернопіль - Шепетівка;
- Шепетівка - Калинівка 1;
- Старокостянтинів 2 - Гречани;
- Старокостянтинів 1 - Гречани;
- Старокостянтинів 2 - Калинівка 1;
- Старокостянтинів 1 - Калинівка 1;
- Гусятин - Ярмолинці - Гречани;
- Кам’янець-Подільський - Гуменці - Балин - Дунаївці - Ярмолинці - Гречани.
Як зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій, створення конкурентного ринку залізничних перевезень - одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці
"Наша головна мета - ліквідувати дефіцит тяги та монополію "Укрзалізниці", але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника. Це має бути акуратний і продуманий перехід, адже демонополізуючи ринок ми можемо спричинити завелику конкуренцію на ньому і втратити один із найприбутковіших напрямів УЗ - вантажні перевезення", - сказав він.
Нагадаємо, у вересні 2019 року президент Володимир Зеленський заявив, що уряд має підготувати план реструктуризації "Укрзалізниці", в тому числі для лібералізації ринку локомотивної тяги і підвищення прозорості компанії.
Нагадаємо, 26 серпня Кабмін схвалив призначення нового голови "Укрзалізниці"; керівником компанії став Володимир Жмак.