Німецький концерн BMW на кожному проданому автомобілі заробляє в середньому 4 тис. 325 євро (до сплати податків та зборів). За цим показником мюнхенський автомобілебудівник обійшов своїх головних конкурентів. Середній показник операційного прибутку концерну Audi за даними за перші шість місяців 2012 р. склав 4 тис. 242 євро за автомобіль, Daimler - 3 тис. 621 євро. Про це в суботу, 18 серпня, повідомляє Deutsche Welle з посиланням на Центр автомобільних досліджень (CAR) Університету Дуйсбурга-Ессена.
Однак у штутгартського концерну є хороші шанси наздогнати конкурентів вже до кінця поточного року, вважає керівник CAR Фердинанд Дуденхеффер (Ferdinand Dudenhöffer). За його словами, свою роль зіграє початок продажу нової моделі Mercedes A-класу. Крім того, Daimler в значній мірі оптимізував структуру витрат, додав експерт.
Разом з тим чемпіоном за операційному прибутку стала компанія Porsche. Дохід від кожної проданої машини в середньому становить 16 тис. 826 євро, відзначає агентство dpa. Серед виробників автомобілів середнього класу лідерство захопив американський Chrysler (1 тис. 436 євро).
Високого показника вдалося досягти і південнокорейському Hyundai - 1 тис. 386 євро. Тим самим ці виробники обійшли найбільшого автомобілебудівника Європи Volkswagen (916 євро) і світового лідера Toyota (845 євро).
Набагато гірше йдуть справи у виробників, які реалізують свою продукцію, головним чином, в Європі. Зокрема, Opel в першому півріччі втрачав з кожним проданим автомобілем 939 євро, Peugeot-Citroеn - 789 євро. Разом з тим ще одному французькому концерну - Renault - вдалося досягти легкого плюсу. Його операційний прибуток склав 65 євро за автомобіль.