Бюджет м. Києва щорічно недоотримує близько 60 млн грн від зборів, які йдуть на ремонт та утримання шляхо-транспортних мереж. Про це заявив в інтерв'ю РБК-Україна заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Анатолій Голубченко.
"До 2010 р. у нас доходи від транспортних податків і податків на утримання шляхо-транспортних мереж на 100% залишалися в бюджеті міста. В 2010 р. 30% доходів з цього податку були перераховані області і 70% - Києву... У 2011 р. в нас замінили цей податок акцизним збором на паливно-мастильні матеріали, який утворює загальнодержавний фонд для утримання шляхо-транспортних мереж. Оскільки змінилось адміністрування цього закону, і неможливо побачити, скільки коштів зібрало кожне місто, то всі ці кошти йдуть у загальний кошик, а потім їх між містами розподіляє уряд або "Укравтодор"," - пояснив Голубченко.
За його словами, доходи від таких податків складали приблизно 200 млн грн на рік. Усі вони використовувались для ремонту та поточного утримання шляхо-транспортних мереж. Після заміни транспортних податків акцизним збором на паливно-мастильні матеріали відразу скоротилася кількість коштів, які отримує Київ.
"Наприклад, у минулому році нам виділили тільки 140 млн грн, отже ми недоотримали 60 млн грн. Цього року нам пообіцяли, що ми отримаємо також приблизно 140 млн грн", - заявив Голубченко.
"Перехід від фонду, що був створений за рахунок податку на утримання доріг, до загальнодержавного фонду по акцизах призвів до того, що минулого року ми отримали коштів на ремонт лише 6,6% доріг. Цього року передбачається дещо більше грошей, але і їх вистачить приблизно на 14% ремонту доріг від нормативу", - додав він.
Читайте також: Заборгованість за пільгові перевезення в електричці в Києві становила 52 млн грн, - Голубченко