Приватні перевезення Києва повинні відповідати найвищому рівню якості обслуговування пасажирів, мати єдині правила роботи підприємців, стандарт технічного стану та зовнішнього вигляду авто, тарифної політики, екологічної безпеки та контролю за дотриманням цих правил. Але передусім цей ринок потрібно легалізувати, адже сьогодні 95% таксі працюють за тіньовими схемами або й узагалі незаконно. На необхідності термінового подолання цієї тенденції наголосив під час засідання круглого столу за участю представників ринку приватних перевезень голова Київської міської держадміністрації Олександр Попов, передає прес-служба КМДА.
"Нам потрібно відпрацювати власний стандарт приватних перевезень для Києва. Адже є суттєва різниця між роботою таксі у, наприклад, обласному центрі та у столиці. Таксі повинне бути передусім безпечним та зручним, ми маємо встановити правила для водіїв щодо їхньої кваліфікації та стану здоров'я. Сьогодні на цьому ринку панують безлад та тіньові схеми. За приблизними підрахунками, щороку міський бюджет недоотримує близько 100 млн грн", - наголосив голова КМДА.
Нині упорядкування галузі приватних перевезень заблоковано через відсутність відповідної законодавчої бази. Потрібний закон уже розробляє Міністерство інфраструктури, повідомляє прес-служба. Однак самі приватні перевізники наполягають на встановленні спеціальних норм та правил регулювання своєї роботи у Києві. Також Асоціація приватних перевізників пропонує створити у столиці муніципальний орган контролю за дотриманням цих правил. Такі інціативи представників ринку знайшли підтримку столичної влади. За словами Попова, функції контролю могла б виконувати муніципальна міліція.
Зазначимо, в інтерв'ю РБК-Україна Попов заявив, що завдяки збільшенню кількості автобусів та тролейбусів на маршрутах з найбільш загазованих магістралей будуть прибрані неякісні таксомотори.