ua en ru

Brocard веде переговори про продаж контрольного пакету російському операторові Л'Етуаль

Парфюмерно-косметична мережа Brocard, що володіє 63 магазинами, веде переговори з російським ТОВ "Алькор і Ко" (управляє мережами Л'Етуаль і Bon Joli) про продаж контрольного пакета, угода повинна бути закрита в кінці травня. Про це підтвердив виданню керуючий партнер Brocard Юрій Гаткін, пише "Комерсант-Україна".
За його словами, переговори почалися ще в грудні 2010 року. Продавати свою частку буде основний власник Brocard Давид Тетруашвілі, уточнило джерело, знайоме з ходом переговорів. Він додав, що покупцем повинна виступити кіпрська Indenon Holdings Ltd - у січні цього року вона отримала дозвіл в Антимонопольного комітету на покупку частки в статутному капіталі головної компанії Brocard ТОВ "Брокард-Україна".
PR-директор Л'Етуаль Михайло Щедрін і гендиректор "Алькор і Ко" Кирило Мурадов коментувати угоду з Brocard відмовилися.
Гендиректор консалтингової компанії "Астерс груп" Євген Кулинич знає, що власники Brocard до кризи оцінювали мережу в діапазоні 180-200 млн дол. У 2010 році, окрім "Л'Етуаль", на Brocard претендувала російська Finstar Олега Бойка (мережі "Рів Гош" і "Дуглас Ріволі"), і тоді вже фігурувала менша вартість - усього 80-120 млн дол., говорить він. Представник Finstar Лариса Шишкіна підтвердила, що холдинг вів переговори з Brocard, але коментувати оцінку мережі не стала.
"Алькор і Ко" об'єднує 650 магазинів під маркою "Л'Етуаль" і 41 магазин Bon Joli і є найбільшим за кількістю торговельних точок парфумерно-косметичних оператором в Росії. Виручка "Алькор і Ко" в 2009 році склала 15,3 млрд руб. (549,4 млн дол.). Дані за 2010 рік не розкривалися.