Гендиректор компанії заявив, що вони на 100% зобов'язані компенсувати клієнтам всі збитки
Авіаперевізник British Airways приносить вибачення за витік персональних даних і даних кредитних карток своїх клієнтів і обіцяє повну компенсацію постраждалим. Про це заявив генеральний директор компанії Алекс Круз, передає ВВС.
Зокрема, Круз заявив, що компанія на 100% зобов'язана компенсувати клієнтам всі збитки.
За його словами, інцидент ніяк не вплине на польоти і всі бронювання клієнтів залишаться в силі.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що хакери вкрали особисті та фінансові дані пасажирів авіакомпанії British Airways.
Повідомлялося, що злом відбувався через сайт авіаперевізника і мобільний додаток, при цьому постраждали клієнти, які оплачували квитки картою з 21 серпня по 5 вересня. Зараз сайт авіакомпанії працює в штатному режимі, уразливість, знайдена кіберзлочинцями, була усунена. Авіакомпанія також повідомила про інцидент в поліцію.
У свою чергу, в компанії заявили, що проводять внутрішнє розслідування і зв'язуються з клієнтами, надаючи їм рекомендації про те, як мінімізувати подальші наслідки атаки.
Раніше РБК-Україна також писало, що хакери з Російської Федерації (РФ) заражають українські компанії шкідливими програмами, щоб створити так звані "backdoors" для масштабного скоординованого удару.