Бренд корпорації Apple оцінюється в 100 млрд дол. і є найдорожчим в світі. Про це свідчать дані рейтингу експертного агентства Eurobrand.
На другому місці опинилася Coca-Cola, бренд якої оцінюється в 59,9 млрд дол., на третьому - Microsoft (53,9 млрд дол.), на четвертому - IBM (52,6 млрд дол.), на п'ятому - Google (50,6 млрд дол.).
У десятку, крім вказаних компаній, входять також Philip Morris, Procter & Gamble, McDonald`s, Johnson & Johnson і AT&T.
Всі верхні рядки хіт-параду світових брендів дісталися американським компаніям, які не пропустили в топ-10 жодного іноземного конкурента. Так, серед європейських брендів самим дорогим за вартістю був визнаний французький LVMH (34,3 млрд євро), що зайняв лише 14-е місце. Серед азіатських брендів лідирує китайська China Mobile (43,9 млрд євро) - 11-е місце.
За даними Eurobrand, середньостатистичний приріст вартості зазначених в рейтингу брендів склав лише 5%, однак деякі зуміли продемонструвати справжні чудеса зміцнення власного гудвілу. Наприклад, лідер рейтингу компанія Apple зуміла підвищити вартість бренда на рекордні 43,9%, у той час як її найближчий конкурент Google - лише на 5%, що змусило компанію поступитися четвертою сходинкою IBM. Однак найбільш примітні успіхи іншого великого бренду зі списку топ-10 - Philip Morris. Компанія, незважаючи на антитютюнове лобі по всьому світу, зуміла збільшити вартість бренда на 12,4%, перемістившись з 10-го на 6-е місце.
Як відзначають укладачі рейтингу, кожен регіон сильний брендами певної спрямованості. Так, серед європейських брендів домінують виробники товарів широкого попиту, серед американських - високотехнологічні компанії, а китайські в основному представлені гравцями фінансового сектора.
Читайте також: Акції Apple виростуть до 850 дол., - експерти