Британська нафтова компанія BP Plc. викупила у американських пошукових систем Google і Yahoo! ключові слова, пов'язані з розливом нафти, в прагненні відновити свою репутацію, зіпсовану аварією в Мексиканській затоці, передає РБК із посиланням на Reuters. Тепер при запиті в американських пошуковиках словосполучень на зразок "розлив нафти" (oil spill) на сторінках пошуку з'являються не тільки результати, що містять критику на адресу BP, але і спонсоровані компанією посилання, що рекламують її зусилля з ліквідації аварії.
Представники BP підтвердили, що компанія купила результати пошукових запитів, що стосуються розливу нафти, проте запевнили, що це не PR-кампанія. "Ми купили пошукові запити у таких пошукових систем, як Google, щоб людям було легше знайти інформацію про наші дії в Мексиканській затоці, а також легше подати позовну заяву, повідомити про нафту на пляжі або стати волонтером", - сказав представник BP Тоні Одоун, чиї слова процитували британські ЗМІ.