Велику кільцеву дорогу у Києві почнуть будувати у 2014 р. Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк, передає прес-служба КМДА.
Велику кільцеву дорогу у Києві почнуть будувати у 2014 р. Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк, передає прес-служба КМДА.
За інформацією Костюка, будівництво Великої кільцевої дороги розпочнеться з ділянки від просп. Рокоссовського через вул. Богатирську до Оболонського просп. Також КМДА планує провести реконструкцію транспортного вузла на правобережних підходах до Південного мосту зі з'їздами з вул. Саперно-Слобідської на Столичне шоссе та реконструкцію транспортної розв'язки на Ленінградській площі. Облаштовуватимуть наступного року й пішохідну зону на вул. Сагайдачного.
Окремим пунктом серед найважливіших завдань на 2014 рік Костюк виділив капітальний ремонт шляхопроводів. У планах КМДА виконати ремонтні роботи на таких об'єктах: шляхопроводі на перетині вул. Фрунзе та вул. О. Теліги, на перетині просп. Комарова та бульв. Лепсе, шляхопроводах №1, 2, 3 через лінію швидкісного трамваю транспортної розв'язки на перетині просп. Леся Курбаса та вул. Г. Юри, на перетині просп. Науки та магістралі безперервного руху, автопроїздах мосту Метро через Русанівську протоку р. Дніпро, а також відремонтувати мостове полотно та деформаційні шви металевої прогонової будови Московського мосту. Капітально відремонтують зливостокові системи.
Разом із тим, продовжаться роботи з будівництва Подільського мостового переходу, термін введення в експлуатацію якого, за умов стабільного фінансування, заплановано на кінець 2015 року. Також планується завершити наприкінці наступного року реконструкцію просп. Перемоги.
Раніше повідомлялося, що китайська державна компанія China Guangdong Provincial Changda Highway Engineering Co. Ltd. зацікавлена взяти участь в проекті будівництва кільцевої дороги навколо Києва.
Представники компанії підкреслили, що компанія має великий досвід реалізації подібних проектів в КНР і інших країнах. Так, з моменту створення в 50-х роках минулого сторіччя, компанія побудувала 4 тис. кілометрів автодоріг, зокрема 800 кілометрів швидкісних доріг. На сьогодні штат компанії налічує більше 50 тис. осіб.
Окрім проектів в КНР, компанія на сьогодні реалізує низку проектів по будівництву доріг, тунелів і мостів в інших країнах, зокрема в Африці і Азії.