ua en ru

"Великий практикум по PR та роботі з гостями: в ресторані та соцмережах", 25-26 квітня

"Великий практикум по PR та роботі з гостями: в ресторані та соцмережах", 25-26 квітня

25-26 квітня відбудеться "Великий практикум по PR та роботі з гостями: в ресторані та соцмережах" - два дні кейсів, інструментів і правил роботи з гостями в ресторані та соцмережах, вирішення проблемних ситуацій, робота зі скаргами, стратегія комунікацій, теми для постів у соцмережах, дрібниці, які дратують у ресторані, а також інструменти мотивації команди як правильно та ефективно спілкуватися з вашими гостями.

Одночасно в одному місці яскраві спікери з корисною інформацією для Вашого бізнеса.

​КОМУ БУДЕТ КОРИСНО:

  • Власникам.
  • Менеджерам і керівникам ресторанів.
  • HR-директорам, Маркетинг і PR директорам.
  • Та всім тим, хто готовий оволодіти інструментами ефективного спілкування з гостями в ресторанному бізнесі.


НАВІЩО ЦЕ ВАМ?

  • Маркетинг і PR – це важливий інструмент для розвитку бізнесу.
  • Соцмережі постійно розвиваються і важливо бути в тренді, щоб максимально ефективно їх використовувати.
  • Якість роботи співробітників напряму впливає на бізнес-результати роботи Вашого закладу.

РЕЗУЛЬТАТ

  • Ви дізнаєтесь, що таке маркетинг-мікс і з чим його їдять.
  • Ви дізнаєтесь, як зробити так, щоб невдоволений гість до вас повернувся.
  • Ви визначите пріоритети в комунікації.
  • Ви дізнаєтесь, як зробити роботу вашої команди максимально продуктивною.
  • Ви навчитеся самостійно генерувати ідеї для написания текстів і реклами.
  • Ви дізнаєтесь, які негативні сигнали дратують гостей в ресторані.
  • Ви навчитеся новим підходам до мотивації команди на гостинність і необхідний стиль спілкування з гостями.
  • Навчитеся правильно реагувати на негативні відгуки гостей та отримувати з них користь.
  • Дізнаєтесь про різницю в спілкуванні з гостями закладів у центрі міста та в спальних районах.

Програма

25 квітня 2018р.

10:00 - 12:00

Надя Перевізник "Основні блоки меню маркетингу ресторану"

  • Основна страва - маркетинг-мікс.
  • Салат - маркетингова стратегія.
  • Закуска - поняття про маркетинг у ресторані.
  • Десерт - відповідь на одвічне питання: скільки витрачати на маркетинг?

Надя Перевізник - одна з топових, драйвових лекторів в маркетингу та піарі. Незалежний консультант, співвласниця менторського бюро Hope & Partners і закладу PR Bar. Викладач бізнес-школи Projector, Google Women Digital Academy, табору підприємців Made in Ukraine.
12:30 - 14:00

Марія Ридван "Найнудніша лекція: так, знову про комунікаційну стратегію"

  • Як визначити пріоритети в комунікації: SMM, івенти, ЗМІ.
  • Як створити і чому важливо дотримуватися.
  • Як не робити все і відразу.
  • Як користуватися стратегією, як щитом.
  • Як не переживати, що звільнився копірайтер.

Часто журналісти нічого не розуміють у рекламі, а піарники не вміють добре писати.
Марія побувала по обидві сторони барикад і тепер дивиться на все це в комплексі. Вона працювала головним редактором журналу Forbes Woman, відповідала за PR "Сім'ї ресторанів Діми Борисова" і агентства Aimbulance, а також допомагала організовувати фестиваль Barometer, який зібрав 12 000 чоловік. Зараз Марія відкрила своє бюро і радить нічого не писати, не розібравшись із стратегією комунікації.
15:00 - 16:00

Ксенія Сергєєва "Як тримати олівець на поготові?"

  • Звідки беруться ідеї для реклами та текстів.
  • Куди вони йдуть і чому.
  • Як в процесі не втратити запал.
  • Як знайти натхнення, але не красти.


Ксенія Сергєєва була креативним копірайтером в агентствах Grape Ukraine, Aimbulance, згодом відкрила своє. Допомогла стати зрозумілими і улюбленими таким брендам, як Mastercard, Le Silpo, Ecosoft, L`oreal. Зробила ребрендинг тієї самої "одягненої" Перепічки, розробляє комунікацію Ulichnaya eda та багато іншого. Читає лекції з практичними порадами в Projector, на SMM Rocks і WOW Done awards. Ділиться досвідом із задоволенням, вогнем і бажанням бути корисною.
16:30 - 18:00

Євген Пластун "Комунікація - ваша секретна зброя!"

  • Скарги, конфлікти, непорозуміння і ваша готовність їх вирішувати.
  • Ідеальний персонал - це не міф.
  • Комунікація з гостем - орієнтована на бренд.
  • Секретна зброя проти негативу гостя.


Євген Пластун - Керуючий рестораном "Любимый дядя".


​26 квітня 2018г.

10:00 - 11:30

Анастасія Владичінська "Zero risk: як працювати з незадоволеними гостями (так, щоб вони поверталися)"

  • Як ресторану бути безризиковим для гостя.
  • Які негативні сигнали дратують гостей в ресторані.
  • Як скласти протоколи роботи збійної ситуації.
  • Приклади українських і американських ресторанів.

Анастасія Владичінська - міжнародний консультант з питань сервісу. З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні, Східній Європі та США. Єдиний в Східній Європі сертифікований консультант по системам сервісу, партнер компанії TheDiiuIius Group, USA (клієнти: Starbucks, lexus, The Ritz-Carlton, Domino's Pizza, Hallmark). MBA, Customer Experience (USA) Основний напрямок - комплексна побудова системи сервісу в компаніях і робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.


12:00 - 13:00

Марія Ридван «Тренди в SMM»

  • Подивимося чужі соцмережі і розберемося, як вони влаштовані.

Часто журналісти нічого не розуміють у рекламі, а піарники не вміють добре писати. Марія побувала по обидві сторони барикад і тепер дивиться на все це в комплексі. Вона працювала головним редактором журналу Forbes Woman, відповідала за PR "Сім'ї ресторанів Діми Борисова" і агентства Aimbulance, а також допомагала організовувати фестиваль Barometer, який зібрав 12 000 чоловік. Зараз Марія відкрила своє бюро і радить нічого не писати, не розібравшись з стратегією комунікації.
13:45 - 14:45
Анна Ларичева "Комунікації в соцмережах - як не поламати все"

  • Соціальні мережі в ресторанному бізнесі, чому це важливо (порівняння України та Європи).
  • Кейси правильної і неправильної реакції ресторанів на гостей.
  • Сучасні клієнтські маніпуляції (клієнт більше не правий), атаки ботів.
  • Механізми залучення аудиторії. Яку соцмережу для цього вибрати.

Анна Ларичева - SMM-фахівець і копірайтер. Має досвід роботи в компаніях Uklon, ModnaKasta. Серед її кейсів досвід співпраці з Mimosa Brooklyn Pizza, Nevinniy bar, It's NOT the LOUVR gallery bar.
15:15 - 16:15

Марія Шапошникова "Особливості комунікації з гостями в закладах різних форматів"

  • Відмовитися від шаблонів.
  • На ви або на ти?
  • Емоджі та смайлики - доречні чи ні і т.д.

Марія Шапошникова 11 років в сфері ресторанного PR. Проекти: Козирна Карта - бренд-менеджер, Муракамі, Тюбетейки, China White, Soma, Tarantino wine & grill bar. Кафе-сироварня Мацон, Smørrebrød, Taverna грецька кухня.
16:45 - 18:00
Наталія Павлючок "Маркетингова комунікація із співробітниками"

  • Як мотивувати співробітників на гостинність та необхідний стиль комунікацій з гостем?
  • Внутрішня культура бренду. Навіщо це потрібно, як це робити, який результат? Це завдання hr або маркетингу?
  • Де власнику брати сили на роботу з співробітниками? Кому це доручити?
  • Як виростити адвокатів бренду серед співробітників? Маркетинг в мотивації співробітників.

Наталія Павлючок - екс-маркетинг директор бургер-барів StarBurger і бразильського стейк-хауса Grill do Brasil, співвласник бізнес-кейтерингу BOTANICA.
Місце проведення - м Київ

Дата проведення семінару - 25-26 квітня 2018 р.

Час проведення - 10:00 - 18:00

У пакет участі входить: практикум, кава-брейки, диплом учасника.

Придбати квиток можна за посиланням: http://www.restorator.ua/communication