Керівництво корпорації Boeing заявило про проведення ротації серед керівництва відділенням комерційного авіатранспорту, передає Reuters. П'ятеро керівників змінять свої пости, в тому числі Майк Сіннетт, головний інженер проекту Boeing 787 Dreamliner.
Як повідомлялося, експлуатація цієї моделі була заборонена в ряді країн ще на початку 2013 р. після виявлення конструктивного дефекту в системі електроживлення.
Сіннетт стане віце-президентом відділу розвитку продукції, в той час як пост головного інженера "Дримлайнер" займе Боб Уїттінгтон, раніше колишній головним інженером проекту Boeing 777. Його колишнє місце, у свою чергу, дістанеться Ларрі Шнайдеру, до цього - заступнику головного інженера проекту 787. Тодд Зарфос призначений віце-президентом інженерного відділу і главою конструкторського бюро в штаті Вашингтон. Він змінить на цій посаді Дена Муні, що став віце-президентом конструкторського бюро в штаті Південна Кароліна.
У меморандумі компанії говориться, що мета ротації - дати кожному зі співробітників можливість розширити професійний досвід. Прес-секретар Boeing Марк Бертель підкреслив, що пересування керівного складу жодною мірою не служить стягненням щодо названих осіб.
Сіннетт був "обличчям" проекту Dreamliner протягом всього проблемного періоду, коли конструктивні недоліки в системі електроживлення 250-місцевого літака вартістю в 207 млн дол призвели до заборони його експлуатації, а також стали причиною двох випадків загоряння менш ніж за два тижні.
Читайте також: Літак Boeing 787 Dreamliner, який виконував рейс з Бостона в Токіо, повернувся в аеропорт вильоту через неполадки
Як повідомлялося, в середині січня 2013 р. польоти широкофюзеляжного двомоторного пасажирського літака Boeing 787 були припинені авіарегуляторамі Японії, Європи та США, після того як лайнер японської компанії ANA був змушений здійснити екстрену посадку через загоряння акумуляторних батарей. У травні 2013 р. Boeing здійснив заміну батарей на всіх 50 літаках моделі 787 Dreamliner, наявних у парку авіакомпаній, після того як Федеральне агентство цивільної авіації США (FAA) прийняло позитивне рішення з питання сертифікації літака з новим акумулятором.
Проблеми у лайнера виникали і пізніше. Так, у червні 2013 польський державний оператор авіаліній LOT був змушений затримати два рейси Boeing Dreamliner з Варшави через технічні проблеми з літаками. За словами офіційного представника польської авіакомпанії Барбари Піяновска-Курас, неполадки пов'язані з електропостачанням літаків. Однак вона не уточнила деталі порушень. Зокрема, не було ясно, чи мають технічні проблеми ставлення до перегріву акумуляторних батарей.