Американський авіабудівний гігант Boeing планує збирати по 10 широкофюзеляжних двомоторних реактивних пасажирських літаків 787 Dreamliner в місяць до кінця 2013 р., повідомив віце-президент компанії Джим Албау, підтвердивши прогноз компанії і розвіявши побоювання щодо того, що виявлені дефекти у фюзеляжі деяких літаків даної моделі можуть поставити під сумнів досягнення цільових виробничих показників. "Виявлені дефекти і роботи по їх усуненню не повинні позначитися на виробництві літаків моделі 787 Dreamliner", - сказав Албау, додавши, що авіакомпанія Emirates Airline (Дубай) цього місяця отримає замовлений літак відповідно до плану, передає Reuters.
Минулого місяця Європейський аерокомічний концерн EADS повідомив про наявність дефектів фюзеляжу деяких літаків моделі Boeing 787 Dreamliner. В американській компанії підтвердили факт наявності дефекту, заявивши, що проблема стосується тільки перших 55 зібраних літаків і буде усунена. Ремонтні роботи займуть від 10 до 14 днів для кожного літака, додали в Boeing.
"Пов'язані з виявленим дефектом ремонтні роботи можуть зробити короткостроковий вплив на графік виробництва і поставок, але в цілому компанія добре впорається з цільовими показниками", - сказав Албау.
Модель 787 Dreamliner має хороший попит з боку авіакомпаній, які в цілому замовили вже 870 машин даного типу.
Американський авіабудівний концерн Boeing неодноразово відкладав початок постачань "лайнера мрії" у зв'язку з необхідністю додаткових робіт, зокрема з тестування і сертифікації нового літака. Щоб "довести літак до пуття", компанії було потрібно три роки понад спочатку встановлений розклад.
Dreamliner - пасажирський літак нового покоління, задуманий як гідна відповідь конкурентам, а саме: аеробусу A350 європейського авіабудівного концерну Airbus. Широкофюзеляжні двомоторні реактивні пасажирські літаки Boeing 787 Dreamliner здатні здійснювати безпосадочні перельоти на відстань до 15 тис. км і перевозити від 210 до 250 пасажирів. Це повітряне судно є першим пасажирським літаком, створеним з використанням легенів композитних матеріалів. По думці розробників, це повинно зробити лайнер легшим і економічнішим. Так, новий літак витрачає на 20% менше палива, ніж звичайні повітряні пасажирські судна.
Нагадаємо, влада США дозволила введення в експлуатацію нового літака Boeing 787 Dreamliner в серпні 2011 р.