УНЛ провела дослідження про ризики розвитку залежності
Компанія "Українська національна лотерея" УНЛ провела перше в Україні соціологічне дослідження з метою дізнатися, як багато людей розуміють ризики розвитку залежності і з якими проблемами вони стикаються. Про це в інтерв'ю ЗМІ заявив генеральний директор УНЛ Андрій Бочковський, передає РБК-Україна.
"У світі існує поширена практика серед операторів національних лотерей під назвою "Відповідальна гра". Вона розроблена як Всесвітньою асоціацією лотерей, так і Європейською асоціацією державних лотерей, і націлена на виявлення, профілактику і запобігання проблем ігроманії. Це інформування гравців і розповсюджувачів лотерей про можливі ризики, дослідження питання, постійний моніторинг наших ігор на предмет ризиків і безліч інших заходів", - зазначив він.
Як повідомив Бочковський, дослідження, проведене у співпраці з Міжнародної антинаркотичною асоціацією та Центром здорової молоді в 14 містах України, вийшло масштабним і дало багато корисної інформації. Воно показало, що 66% гравців беруть участь в лотереях близько одного разу на рік, ще 15% - один раз в два-три місяці. У зоні ризику опинявся досить низький відсоток: більше рази в тиждень грають тільки 2% гравців. З усіма аспектами соцдослідження можна ознайомитися на сайті компанії.
"Наша логіка досить проста: ми орієнтуємося на здорового і задоволеного гравця. Якщо людина буде грати все більше і більше, то з часом ми втратимо клієнта. Не кажучи вже про те, що рівень життя такої людини може сильно впасти: у залежних людей з'являються проблеми в сім'ї, на роботі, з мисленням і здоров'ям. Якщо говорити і про вигоду, і про безпеку, то наша мета - це не часта, але регулярна гра на дрібні суми. Лотерея повинна приносити радість і давати шанс здійснити мрію гравцеві, а не створювати для нього додаткові проблеми. Тільки в такому випадку лотерея буде приносити користь усім - і суспільству, і державі", - уклав він.
Як повідомлялося, власник "Української національної лотереї" британський бізнесмен Майкл Джон Фогго вважає, що лотерейний ринок в Україні може запустити громадський рух на підтримку соціальних проектів через лотерею.
"Прозорістю нашого бізнесу і залученням людей до участі у лотереї, ми плануємо змінити лотерейний ринок. Наша мета - це коли більшість населення може раз в тиждень придбати лотерейний квиток за 5-10 гривень, наприклад, при купівлі продуктів у супермаркеті, і отримати шанс виграти мільйони, тим самим зробивши свій внесок у соціальні проекти", - заявив британський бізнесмен.