BMW акцентує зусилля на преміальному секторі авторинку в США
BMW прагне збільшити свою частку у відновлювану преміальному секторі американського автомобільного ринку, починаючи продаж двох нових кросоверів і розширюючи виробництво на своєму єдиному заводі в США, повідомляє Reuters.
До кінця 2010 р. BMW планує почати продажі нової версії кросовера Х3 і почати виробництво меншого кросовера X1 в США в першій половині 2011 р., сказали журналістам директори компанії.
Німецький автовиробник контролював 1,8% американського ринку в перші 9 місяців 2010 р., відстаючи від брендів Mercedes і Lexus за обсягом продажів.
Базова ціна нової версії X3 встановлена на рівні 37,625 дол., що приблизно на 2,100 дол. менше, ніж у поточної версії машини. Запропонувавши також кілька більш стандартний набір додаткового устаткування, компанія хоче відвернути покупців від таких брендів як Mercedes від Daimler AG і Audi від Volkswagen, сказав журналістам президент північноамериканського відділення компанії Джим O'Доннел.
США - найбільший ринок BMW після Німеччини, однак компанія може зайняти перше місце в 2011 р. і залишатися на ньому як мінімум протягом п'яти років, завдяки X3, сказав O'ДОннел. BMW може продати 20 тис. X3 в США в 2011 р., додав він.
Продажі BMW в США зросли майже на 10% у перші 9 місяців 2010 р., в той час як продажі Mercedes піднялися на 22%, а Audi - більш ніж на 24% на тлі відновлення ринку автомобілів класу "люкс" після значного падіння в кризу.