BlackBerry створила соціальну мережу на основі захищеного месенджера
BlackBerry сподівається частково вирішити свої фінансові проблеми за рахунок просування фірмового захищеного месенджера BlackBerry Messenger (BBM). З сьогоднішнього дня він інтегрований в спеціально створену соціальну мережу. Про це повідомляє телеканал "Росія-24".
Мережа BBM Channels за принципом роботи нагадує Twitter і, за інформацією The Wall Street Journal, спочатку буде доступна тільки для "ожинових" пристроїв. Зірки шоу-бізнесу та представники корпорацій зможуть через Channels спілкуватися зі своїми фанатами і клієнтами. Саме це стане головною функцією соціальної мережі, запевняють в BlackBerry.
Паралельно компанія намагається зібрати навколо себе розробників гаджетів із країн, які будуть допомагати просувати BBM і Channels.
Зазначимо, що месенджер BBM давно став одним з центральних проектів канадської компанії. Одного разу топ-менеджмент BlackBerry навіть хотів пересадити весь світ з SMS на свою систему. І сьогодні компанія як і раніше вірить, що BBM цікавий стороннім розробникам. Що стосується BBM Channels, то ця мережа повинна дістатися і до пристроїв на базі iOS і Android, що відбудеться вже в найближчі місяці.
Переживає кризу BlackBerry канадська раніше в цьому місяці вирішила завершити пошуки покупця на свої активи, а також здійснити деякі зміни в компанії та призначити нового виконавчого директора.
Нагадаємо, що BlackBerry почала надавати послуги своєї служби миттєвих повідомлень BlackBerry Messenger (BBM) користувачам Android і iPhone в кінці жовтня.
BlackBerry була заснована в 1984 р. М.Лазарідісом, колишнім тоді студентом Університету Ватерлоо (провінція Онтаріо, Канада). Тоді компанія носила назву Research In Motion (RIM). Перший гаджет під торговою маркою BlackBerry, випущений в 1997 р., являв собою щось на зразок пейджера з великим дисплеєм і дозволяв обмінюватися повідомленнями. В 2002 р. був випущений перший смартфон BlackBerry, який підтримував всі функції мобільного телефону, текстовий введення, веб-серфінг, push e-mail і інші бездротові сервіси. У червні 2010 р. компанія повідомила про продаж 100-мільйонного смартфона BlackBerry. 30 січня 2013 р. RIM змінила назву на BlackBerry.