Customer Experience Management 4 - це крос-платформа для обміну досвідом, яка цілком і повністю присвячена стратегіям, трендам, інноваціям та інструментам поліпшення клієнтського сервісу. Як показує практика, свіжі ідеї для свого бізнесу можна отримати, якщо подивитися на досвід інших галузей. Саме тому ми поєднуємо на одному майданчику ТОП-менеджерів з різних компаній і експертів в управлінні клієнтським сервісом для обміну досвідом в управлінні взаємовідносинами з клієнтами.
Директорам департаментів клієнтського сервісу, управління клієнтським досвідом, директорам департаментів маркетингу, продажів, керівникам відділів управління лояльності, контролю якості.
Своїм досвідом поділяться: компанія EVO (prom.ua, bigl.ua, zakupki.prom.ua, kabanchik.ua, crafta.ua), Київстар, ПУМБ, мережа медичних лабораторій Synevo, мережа АЗС KLO, Укртелеком, Ощадбанк, Будинок іграшок, мережа ресторанів MAFIA, CASTA, компанія Янсер.
Подробиці: http://kagroup.ua/meropriyatiya/customer-experience-management-4.html
До зустрічі 22 вересня!