Бескидський тунель у Карпатах, на перегоні Бескид-Скотарське, уже побудований більш ніж на половину. Про це повідомляє прес-служба державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця".
"Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи", - йдеться в повідомленні.
Також зазначається, що проходка, тобто вибірка гірської породи для створення штучної пустоти, - це найскладніший етап спорудження цього важливого об'єкту. На темпи виконання робіт впливає характер гірської породи. Проводиться триступеневий контроль за якістю. Зокрема, від замовника, яким є залізниця. Її представник постійно перебуває на будівництві, де також постійно знаходяться п'ять австрійських фахівців-консультантів.
Варто відзначити, що згідно з основними техніко-економічними показниками проекту, довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина - 10,5 м, висота - 8,5 м. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.Роботи із будівництва нового Бескидського тунелю, що почалися 29 жовтня 2013 р., планується закінчити у І кварталі 2017 р.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у будівництві Бескидського тунелю подоланий 1-й км.