Віце-прем‘єр-міністр України Борис Колесніков презентував новий логотип України до Євро-2012, передає кореспондент РБК-Україна.
Як повідомив Б.Колесніков, в основі ідеї логотипу ліг один із найвідоміших українських символів - квітка соняшника, яка за задумом автора передає образ України.
"Конкурс тривав з 1 до 15 жовтня поточного року. Всього в ньому взяло участь близько 300 робіт, авторами яких були як молоді невідомі компанії, так і знані у світі міжнародні рекламні агентства. Переможця обирала спільна комісія на чолі з Міністерством у справах сім‘ї, молоді та спорту та Міністерство культури і туризму. Логотип був створений дизайнером міжнародної компанії Saatchi&Saatchi Андрієм Крисенковим", - заявив віце-прем‘єр.
Б.Колесніков зазначив, що новий логотип буде використовуватися для формування позитивного іміджу України за кордоном, у тому числі на сувенірній і друкованій продукції, яка реалізовуватиметься насамперед під час Євро-2012.