Віце-прем'єр-міністр України - міністр інфраструктури Борис Колесніков ініціює об'єднання трьох міст-мільйонників Східної України в єдине залізничне кільце. Відтак швидкісна залізниця сполучить між собою Харків, Донецьк та Дніпропетровськ, значно скоротивши час поїздки з одного міста до іншого, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
На переконання віце-прем'єр-міністра України, швидкісний експрес між містами-мільйонниками візьме на себе значну частину пасажирів, які нині надають перевагу іншим видам транспорту. Залізничне кільце буде здатне суттєво скоротити дорогу з одного міста до іншого та розвантажити автомагістралі, якими нині курсують автобуси.
«Нині наша країна готується до Євро-2012, проте і після проведення Чемпіонату інфраструктура держави повинна розвиватися, - підкреслив Борис Колесніков. - Залізничне кільце як у містах, так і в приміському сполученні - величезний поштовх у вирішенні транспортних проблем».
Усі необхідні передумови для реалізації цього проекту вже створені. Запустити залізничне кільце можливо на базі вже існуючих колій: варто лише розмежувати пасажирський та вантажний рух, а також здійснити електрифікацію залізничної ділянки по всій експлуатаційній довжині.
Щодо рухомого складу, то Укрзалізниця розгляне всі пропозиції світових лідерів по виробництву поїздів для швидкісного руху, зокрема, компаній Hyundai, Skoda, Siemens. При цьому особлива робота проводитиметься із вітчизняними компаніями-виробниками.
Планується, що швидкість руху пасажирських поїздів по залізничному кільцю сягатиме 160-180 км на годину.
Нагадаємо, у березні 2011 р. віце-прем'єр-міністр України - міністр інфраструктури Б.Колесніков презентував проект наземного метро в столиці.
Київська міська електричка, повністю запустити яку планується до Євро-2012, з'єднає лівий і правий береги столиці залізничним кільцем і візьме на себе значний пасажиропотік по місту, ставши фактично ще однією лінією метро.
На першому етапі впровадження наземного метро - до вересня 2011 року - працюватимуть 12 станцій: Дарниця, Лівобережна, Троєщина, Київ-Петрівка, Сирець, Рубежівська, Борщагівка, Київ-Волинський, Караваєві Дачі, Київ-Пасажирський, Видубичі, Лівий Берег.
До травня 2012 р. (другий етап реалізації) столиця отримає ще сім станцій: Київська Русанівка, Відрадний, Київ-Дніпровський, Оболонь, Зеніт, Вишгородська, Либідська.
Один електропоїзд, що курсуватиме на маршруті, складатиметься із шести-восьми вагонів та буде здатний перевезти одночасно 1000-1200 пасажирів.
Довжина маршруту (повного кільця) складе 50,8 км.