Азербайджан і Туреччина приступили до робіт з проектування залізниці, яка з'єднає Карс з Нахічеванню. Про це на прес-конференції, що проходить в рамках III Каспійського форуму в Стамбулі, повідомив міністр транспорту, судноплавства і комунікацій Туреччини Біналі Йилдирим, передає Trend.
За його словами, керівники двох країн дали доручення по реалізації цього проекту в ході третього засідання Вищої ради стратегічного партнерства Азербайджану і Туреччини, що відбувся в листопаді в Анкарі.
"Проект залізниці Карс-Сусуз-Дилуджу-Нахічевань отримає конкретні обриси в наступні зустрічі з азербайджанською стороною", - сказав Йилдирим. За його словами, значимість цього проекту зросте з запуском залізниці Баку-Тбілісі-Карс.
"Були невеликі затримки з реалізацією проекту, що було пов'язано з технічними питаннями. Зокрема, були складнощі з питаннями контролю на турецько-грузинському кордоні, частина якої буде проходити через перетинає її залізничний тунель. Тепер усі ці питання вирішені. Природно, ні про які проблеми з точки зору політичної та фінансової підтримки проекту не може бути й мови. Лінія запрацює в 2014 р.", - сказав Йилдирим.
Протяжність маршруту, за попередніми даними, складе 223,6 км.
В рамках проекту Баку-Тбілісі-Карс планується побудувати нову 105-кілометрову гілку залізничної магістралі. Крім цього, у Грузії буде реконструйована ділянка залізниці Ахалкалакі-Марабда-Тбілісі, що підвищить його пропускну спроможність до 15 млн т вантажів на рік. Пікова пропускна спроможність залізничного коридору складе 17 млн т вантажів на рік. На початковому етапі цей показник буде перебувати на рівні 1 млн пасажирів і 6,5 млн т вантажів.
Нахичеваньская Автономна Республіка (НАР) відрізана від решти Азербайджану. У зв'язку з ворожими відносинами між Вірменією і Азербайджаном повідомлення з НАР здійснюється або по повітрю, або автомобільним транспортом через Іран.