Авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії України" (МАУ) не є монополістом українського авіаринку. Таку думку висловив виконавчий віце-президент по стратегіям і розвитку МАУ Євген Тріскунов, передає кореспондент РБК-Україна.
"МАУ завжди була другою після "АероСвіту" за обсягом, що тут дивного? Якби авіакомпанія мала три літаки, а в цьому році їх раптом стало 20, то це було б дивно. Але якщо крім МАУ ні в кого не було стільки Boeing, то що тут дивного. МАУ на сьогоднішній день найбільший перевізник, який експлуатує Boeing 737 в Східній Європі, до чого тут "АероСвіт". Думка, що МАУ монополізує ринок, є суб'єктивною і не відображає методології визначення монополії", - зазначив Тріскунов.
За його словами, Державіаслужба після ситуації, якао виникла навколо "АероСвіту", створила для всіх авіакомпаній рівні можливості і велика кількість українських авіакомпаній отримали низку рейсів.
"З 31 березня почнеться літній розклад і ми побачимо, яким є збільшення пасажирів, але не забувайте, що МАУ щороку зростає фактично на 20%", - зазначив Тріскунов.
Він також додав, що заява "АероСвіту" про банкрутство негативно вплинула на довіру до українських авіакомпаній загалом: "Якщо головна авіакомпанія України для міжнародної спільноти раптово банкрутує, то це створює умови певної недовіри і підвищує вартість послуг і лізинг для інших авіакомпаній України. Краще було б, щоб "АероСвіт" знайшов можливості реструктуризації і вийшов з кризи, ніж банкрутство".
Читайте також: Державіаслужба заявила про підтримку нацавіакомпаніі "Міжнародні авіалінії України"