У катастрофі загинуло 62 людини, серед яких 8 громадян України
Авіакатастрофа в Ростові сталася у ніч на 19 березня. Аварія Boeing 737 компанії flydubai, що виконував рейс з Дубаї, забрала життя 62 людей, в тому числі 8 громадян України. РБК-Україна зібрало всі подробиці трагічного інциденту.
Аварія в Ростові-на-Дону трапилася вночі суботи в районі міського аеропорту. Літак розбився при повторному заході на посадку в умовах поганої видимості. Міністерство надзвичайних ситуацій Росії майже одразу ж заявило про те, що всі, хто знаходилися на борту загинули.
Фото: місце аварії Boeing 737
За попередньою інформацією, поширеною Південним регіональним центром МНС РФ, в авіакатастрофі в Ростові загинула 61 людина - 55 пасажирів і 6 членів екіпажу. Також майже відразу з'явилися відомості про загиблих громадян України - спершу повідомлялося, що їх було троє. Імена не називалися, проте неофіційний список жертв був опублікований в співтоваристві "Ростов-на-Дону.Головний" в соціальній мережі "Вконтакте".
Згідно з даними різних відомств і джерел, можна розглядати три основні версії аварії Boeing 737. Зокрема, причинами могли стати технічна несправність літака, погані погодні умови і помилка пілота. За попередніми даними, авіакатастрофа сталася о 3:43 за московським часом. За словами губернатора Ростовської області Василя Голубєва, літак впав, не долетівши до злітно-посадкової смуги 250-300 метрів.
Фото: уламки загиблого літака
Пізніше були опубліковані уточнені дані за жертвами авіакатастрофи в Ростові. В оприлюдненому МНС РФ списку - 62 людини: 55 пасажирів і 7 членів екіпажу. У той же час Міністерство закордонних справ України уточнило інформацію по загиблим під час аварії українцям. На жаль, їх виявилося куди більше, ніж за попередніми даними - вісім чоловік. Пізніше МЗС оприлюднив імена і дати народження загиблих громадян України.
Після ліквідації пожежі на місці аварії Boeing 737 екстрені служби РФ почали пошуки останків жертв. Повідомляється, що багато хто з них сильно обгоріли. Також рятувальники виявили бортові самописці (вони ж "чорні ящики") загиблого лайнера.
Фото: пошукова операція на місці трагедії
У прес-службі Міждержавного авіаційного комітету оголосили про створення комісії з розслідування авіакатастрофи в Ростові. Також повідомляється, що найближчим часом до роботи комісії приєднаються експерти Об'єднаних Арабських Еміратів - держави реєстрації і експлуатанта повітряного судна, США - держави розробника і виробника літака і Франції - держави розробника двигунів.
Судячи з усього, основною версією аварії Boeing 737 в компетентних органах РФ вважають все-таки погодну. У всякому разі російський Гідрометцентр заявив, що в Ростовській області оголошено найвищий - "червоний" - рівень небезпеки погоди. Це призвело до несподіваних наслідків зовсім в іншій справі - справі Савченко. повідомив захисник української льотчиці Марк Фейгін у своєму Twitter, через закриття аеропорту на фінальне засідання суду 21-22 березня, де Савченко буде винесено вирок, можуть не потрапити адвокати та представники ЗМІ.
до Речі, у зв'язку з падінням літаком в Ростові-на-Дону, закритий аеропорт. На суд до Савченко ЗМІ, як втім і адвокати, можуть не потрапити
— Mark Feygin (@mark_feygin) 19 березня 2016 р.
Представник російського Південного слідчого управління на транспорті Оксана Коврижная повідомила, що розслідування авіакатастрофи в Ростові може зайняти більше 2 місяців. За її словами, згідно російському кримінально-процесуальним кодексом, на розслідування виділяється 2 місяці. Однак терміни можуть продовжитися, якщо проведення експертиз буде більш тривалим. Втім, ця ж чиновниця зазначила, що виявлені бортові самописці знаходяться в нормальному стані, а слідчі вже приступили до роботи над ними.
У мережі з'явилися переговори екіпажа лайнера, що зазнав авіакатастрофи в Ростові, з наземними службами. Зазначимо, на записи жодних ознак хвилювання пілоти не проявляють. Голоси членів екіпажу спокійні, пілоти не повідомляють про будь-які проблеми на землю. Судячи з переговорів міжнародного екіпажу, до моменту катастрофи політ "Боїнга" проходив у штатному режимі. Судячи з метеозведенні, яку диспетчери неодноразово передавали пілотам по радіозв'язку, в момент заходу Боїнга в аеропорт у землі був вітер з поривами.