Аварійно-диспетчерська служба "Закарпатгазу" в 2015 році здійснила понад 6,7 тис. виїздів
Аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Закарпатгаз" впродовж 2015 року прийняла та виконала понад 6,7 тисячі заявок від споживачів області.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
За статистикою компанії, головними причинами викликів служби "104" є грубі порушення споживачами правил експлуатації газових приладів, самовільне втручання в їх роботу, зношеність та несправність газового обладнання.
"Прикро, але вартує уваги те, що дуже часто споживачі не звертають уваги на технічний стан газового обладнання. Морально застаріле та фізично зношене обладнання є джерелом підвищеної небезпеки, відповідно, потребує термінової заміни або ремонту. Найбільша кількість заявок - це виклики саме від побутових споживачів Закарпатської області. Впродовж року траплялись і хибні виклики. І якщо в минулому, зазвичай, це були жарти дітей, то в 2015 році мали місце свідомі повідомлення про "замінування" різних об'єктів у місті, на які наша служба, поряд з правоохоронними органами та ДСНС не має права не відреагувати", - сказав начальник АДС Павло Присяжнюк.
Спостерігається і позитивна тенденція щодо зниження кількості викликів аварійної служби газу. Якщо за 2013 рік таких було 10,4 тисячі, 2014-й - 8,2 тисячі, то на кінець 2015 року - 6,7 тисяч.
Якість роботи аварійно-диспетчерської служби напряму залежить від технічного та кадрового забезпечення підрозділу. Аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Закарпатгаз" забезпечена новими автомобілями, які оснащені всім необхідним: радіозв'язком, проблисковими маячками, спецінструментами та технічними засобами. Завдяки мобільному та радіозв'язку, диспетчери оперативно скеровують бригади в разі виникнення аварійної ситуації.
"Головне завдання нашої компанії - забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання наших клієнтів. Тому особливу увагу ми приділяємо оснащенню аварійних бригад автотранспортом, інструментами та спеціальним обладнанням", - коментує перший заступник голови правління ПАТ "Закарпатгаз" - головний інженер Андрій Горват. - А ще - підвищення кваліфікації працівників. Тільки за минулий рік проведено понад 100 тренувальних занять з аварійними бригадами, які обслуговують споживачів Закарпатської області".