Аварійна служба "Житомиргазу" здійснила більше 18 тисяч виїздів
Найчастіші виклики від населення відбуваються через запах газу у помешканнях
За 11 місяців аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Житомиргаз" виконала понад 18 тисяч заявок від споживачів природного газу Житомира та Житомирської області. У 2016 році служба "104" прийняла та відреагувала на 21 тисячу звернень. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Найчастіші виклики від населення відбуваються через запах газу у помешканнях. Влітку – через самовільне втручання в роботу газових приладів, їх "некоректний" ремонт, що може спричинити аварійну ситуацію. З початком опалювального періоду, коли вмикаються газові побутові опалювальні прилади, заявки про запах газу у приміщенні на телефонний номер "104" збільшуються через схожі причини.
"Статистика свідчить, що найбільша кількість викликів пов’язана з витоком газу та проведенням ремонтних робіт. Порушення споживачами правил експлуатації газових приладів, самовільне втручання у їх роботу, зношеність та несправність газового обладнання - головні причинами викликів служби газу 104", – зауважив технічний директор ПАТ "Житомиргаз" Сергій Колесник.
Усі автомобілі парку служби "104" обладнані системою GPS-навігації. Така система спостереження у режимі он-лайн дозволяє диспетчеру оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, спрямувати його на виклик найкоротшим шляхом, або, при потребі, направити на допомогу додаткову бригаду. За добу аварійна бригада у складі чотирьох чоловік виїжджає на виклики в середньому 16 разів.
Усі заявки, які надходять до АДС, обов’язково реєструються із зазначенням часу надходження повідомлення (заявки), адреси, прізвища заявника, причини. Усі телефонні розмови на лініях "104" фіксуються електронною системою запису речової інформації та підлягають подальшій архівації.