Аварійна служба "Запоріжгазу" опрацювала майже 42 тис. звернень споживачів
Приблизно 6 тис. звернень зареєстровані як аварійні заявки
З початку 2017 року в аварійно-диспетчерську службу ПАТ "Запоріжгаз" надійшло майже 42 тис. дзвінків від жителів області. З них приблизно 6 тис. звернень зареєстровані як аварійні заявки, в ході яких бригади екстреної газової служби ліквідували витік газу, повідомляє прес-служба компанії.
Наголошується, що найчастіше споживачі звертаються в аварійну службу через наслідки, пов'язані із самовільним втручанням в роботу системи газопостачання, установкою або заміною газових приладів без залучення фахівців, порушенням правил експлуатації газового обладнання або несправністю димових і вентиляційних каналів.
"Як правило, споживачі своїми ж діями створюють аварійні ситуації і наражають на небезпеку себе та своїх рідних. Найчастіше до непоправних наслідків призводить самовільна заміна або ремонт газового обладнання, засмічення та перекриття димових або вентиляційних каналів. Такі дії створюють загрозу витоку газу або отруєння чадним газом. Тому споживачам необхідно постійно перевіряти наявність тяги в димвентканалах, а також виконувати всі газомонтажні роботи тільки з залученням фахівців, які мають відповідні дозвільні документи", - розповів начальник АДС ПАТ "Запоріжгаз" Дмитро Добролюбов.
У компанії відзначили, що якщо при перевірці споживачі виявили відсутність тяги в димових і вентиляційних каналах, користуватися газовими приладами категорично заборонено. Необхідно звернутися в спеціалізовану організацію, яка має дозвіл Держохоронпраці для ремонту і прочищення димовентиляційних каналів.
У той же час, якщо в приміщенні відчувається запах газу, необхідно припинити використання газових приладів, перекрити кран перед ними, провітрити приміщення, не вмикати світло та електроприлади, подзвонити в аварійну службу.