В середньому за добу аварійна служба "Волиньгазу" отримувала близько 40 викликів
За два місяці 2017 року до аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Волиньгаз" надійшло майже 3 тисячі викликів від споживачів газу області. Про це повідомляє прес-служба компанії.
За даними фахівців служби "104", найчастіше проблеми у клієнтів компанії виникали через самовільно встановлене або замінене газове обладнання, несправні димові та вентиляційні канали та недотримання вимог безпеки при використанні газових приладів.
В середньому за добу у 2017 році аварійна служба "Волиньгазу" отримувала близько 40 викликів від споживачів області. Така кількість звернень є характерною для опалювального періоду та пов’язана із інтенсивнішим використанням газових приладів, зазначили у прес-службі.
"Бажаючи заощадити, деякі споживачі намагаються проводити самовільну газифікацію, заміну та ремонт газового обладнання. Порушуючи будівельні норми, переплановують без погодження приміщення, де встановлені газові прилади. Насправді – все це перший крок до виникнення нещасних випадків, адже довіряти ремонт і встановлення газового обладнання можна лише фахівцям, які мають відповідні дозволи на виконання таких робіт", - розповідає технічний директор ПАТ "Волиньгаз" Сергій Галянт.
За даними прес-служби, на сьогодні для безпеки споживачів області компанія укомплектувала 16 бригад служби "104".