ua en ru

Аварійна служба "Вінницягазу" з початку року здійснила 4,3 тис. виїздів

Аварійна служба "Вінницягазу" з початку року здійснила 4,3 тис. виїздів Ілюстративне фото (dtek.com)

З них лише у квітні аварійники обслужили понад 850 викликів

За 4 місяці 2020 року аварійно-диспетчерська служба АТ "Вінницягаз" здійснила 4,3 тис. виїздів за викликами "104". З них 87% аварійних заявок виявлені і ліквідовані витоку газу. Про це повідомляє прес-служба компанії.

У січні-квітні 2020 року аварійно-диспетчерська служба АТ "Вінницягаз" по всій області здійснила 4,3 тис. виїздів за аварійним заявками споживачів. З них лише у квітні аварійники обслужили понад 850 викликів. У 87% викликів виявлені і усунені витоки газу. Близько 20% всіх заявок припадає на місто Вінницю та Вінницький район.

"В умовах карантину аварійно-диспетчерській службі підприємства доводиться працювати в надзвичайному режимі. "Вінницягаз" доклав усіх зусиль, щоб забезпечити індивідуальну захист як працівників компанії, так і споживачів", - йдеться в повідомленні.

У прес-службі зазначили, що працівники АДС та інших служб підприємства працюють у захисних костюмах, масках і рукавичках. Автотранспорт проходить спеціальну санітарну обробку.

"Аварійна газова служба не може припинити свою роботу на період карантину або працювати дистанційно. Аварійні заявки за телефоном 104 надходять газовикам незалежно від епідеміологічної ситуації. Для безпеки і мінімізації втрат витоку газу потрібно негайно ліквідувати", - пояснює технічний директор АТ "Вінницягаз" Володимир Білаш.

За словами прес-служби, у Вінницькій області працюють 23 підрозділи аварійно-диспетчерської служби "Вінницягаз". До найбільш віддалених точок обслуговування аварійна бригада прибуває в межах 40 хвилин часу.

"З кожним роком газопроводи регіону мають потребу у все більшому обсязі робіт і капіталовкладень. Мережі старіють і зношуються, потребують ремонту та заміни. Для цього силами підприємства постійно проводиться технічний огляд і комплексно-приладове обстеження мереж. По можливості здійснюється заміна застарілого обладнання на нове. У свою чергу служби АДС 24/7 оперативно реагують на аварійні виклики і усувають несправності. АТ "Вінницягаз" докладає максимум зусиль, щоб споживачі Вінницької області безперебійно і безаварійно отримували газ в кожен будинок", - йдеться в повідомленні.