Аварійна служба "Сумигаз" за рік виконала 35 тисяч заявок
У минулому році нехтування правилами безпеки стало причиною 2 вибухів газоповітряної суміші в житлових будинках
Впродовж 2017 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Сумигаз" виконала 35,9 тис. заявок від споживачів природного газу м. Суми та Сумської області. У середньому на екстренний номер "104" щодоби надходить 200 заявок. Про це повідомляє прес-служба компанії.
За даними аварійно-диспетчерської служби у 2017 році аварійні бригади виявили та усунули несправності у 2,1 тис. газових приладах та обладнанні, 598 випадків самовільного втручання до системи газопостачання. У минулому році на Сумщині нехтування правилами безпеки стало причиною 2 вибухів газоповітряної сумиші в житлових будинках, а самовільна заміна та ремонт газового обладнання - 2 випадків заповнення газової мережі водою, 1 - отруєння чадним газом.
"Аварійні ситуації найчастіше виникають через втручання у систему газопостачання: самовільний ремонт, встановлення або заміну газового обладнання. Перелічіні дії призводять отруєння чадним газом, вибухів та смертельних наслідків. Тому довіряти ремонт і установку газових приладів потрібно виключно фахівцям", - зазначає головний інженер ПАТ "Сумигаз" Дмитро Сергієнко.
Для безаварійного та безперебійного забезпечення природним газом споживачів у товаристві приділяють особливу увагу оптимізації роботи АДС. Для вдосконалення роботи служби необхідно інвестувати близько 8 млн грн для придбання 7 оновлених автомобілів і сучасних приладів, інструментів, однак у діючому тарифі на розподіл газу фінансування не передбачено.
Модернізація автотранспортного господарства дозволяє скоротити витрати служби АДС і прискорити час реагування на виклики споживачів. Після закупівлі у 2013 році компанією нового спецтранспорту марки Volkswagen Transporter для роботи служб АДС, час приїзду за місцем виклику порівняно зі старими авто скоротився на 5-10 хвилин.
Реагування на аварійні виклики споживачів Сумської області забезпечує 85 бригад ПАТ "Сумигаз", які працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Автопарк служби АДС укомплектований 18 машинами, які мають спеціальний радіозв’язок, сирени, проблискові маячки, інструменти та інші технічні засоби. Автомобілі також оснащені системою GPS-навігації, що допомагає значно скоротити час приїзду бригади до місця виклику.