Аварійна служба "Львівгазу" за рік опрацювала понад 24,5 тис. звернень споживачів
В середньому за добу на номер "104" надходило до 70 викликів
У 2016 році бригади аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Львівгаз" здійснили понад 24,5 тисяч виїздів за заявками споживачів газу Львівській області. В середньому за добу на екстрений номер "104" надходило до 70 викликів від клієнтів, повідомляє прес-служба компанії.
Основною причиною звернень до аварійної служби були витоки газу на внутрішньобудинкових газових мережах. Зокрема, на їх різьбових з’єднаннях та кранах. Так, впродовж 2016 року аварійні бригади виявили та ліквідували 21,5 тис. витоків в будинках споживачів Львівські області, з них лише 5,5 тис. у Львові.
"Найчастіше такі витоки виникають в результаті зношеності внутрішньобудинкової газової мережі, тобто застарілості газопроводу в будинку. У цьому випадку слідкувати за їх станом та необхідністю заміни повинен власник будинку або балансоутримувач", - зазначив технічний директор ПАТ "Львівгаз" Павло Сербан.
За його словами, кількість дзвінків до аварійної газової служби також збільшується з настанням холодів, адже в цей час споживачі починають інтенсивніше користуватися газовими приладами та намагаються зберегти тепло в помешканні, при цьому часто ігнорують елементарні правил безпеки. Вони герметизують приміщення, через що зникає приплив свіжого повітря. Під час роботи газового приладу кисень "вигорає", а в помешканні накопичується небезпечний та отруйний чадний газ, що може призвести летальних наслідків.
"Зазвичай небезпечні ситуації виникають через нехтування споживачами простих правил використання газу в побуті. Серед них, розповсюджені випадки, коли газові прилади використовують не за призначенням, що також призводить до отруєння чадним газом", - додає Павло Сербан.