Аварійна служба "Івано-Франківськгазу" опрацювала майже 20 тис. звернень за опалювальний сезон
Основними причинами звернень споживачів були витоку газу
За 7 місяців опалювального сезону 2016-2017 роках кількість звернень споживачів на аварійно-диспетчерську службу ПАТ "Івано-Франківськгаз" зменшилася на 4,2% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Протягом опалювального періоду на екстрену службу надійшло майже 20 тис. дзвінків, повідомляє прес-служба компанії.
Основними причинами звернень споживачів були витоку газу, що становить майже 90% заявок. Найчастіше вони виникали через недотримання споживачами правил використання газу в побуті, зокрема самовільне втручання в газову мережу та встановлення газових приладів.
"Найбільше викликів надходить саме в холодну пору року, коли споживачі інтенсивніше користуються газом. Наприклад, обігрівають приміщення газовими плитами, які не призначені для цього, або втручаються в роботу газових приладів. Тому, якщо в літній період аварійна служба отримує 12,5 тис. викликів, то взимку їх кількість значно зростає", - розповідає головний інженер ПАТ" Івано-Франківськгаз" Андрій Витрикуш.
Крім того, компанія модернізувала автопарк служби 104, що "також дозволило прискорити час реагування на виклики". Зокрема автомобілі були укомплектовані радіозв'язком, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними технічними засобами. До того ж машини "104" оснащені GPS-моніторингом.