Аварійна служба ПАТ "Хмельницькгаз" відпрацювала біля 28 тис. заявок споживачів
Впродовж опалювального періоду 2016-2017 років аварійна служба ПАТ "Хмельницькгаз" відпрацювала біля 28 тис. заявок від споживачів газу регіону. Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.
Зазначається, що основними причинами звернень на екстрений номер "104" були витоки газу та несправність газового обладнання, що склало понад 90% від усіх звернень. Найчастіше витік газу стається через несправність газового обладнання, його самовільне встановлення, втручання в систему газопостачання або проведення ремонтних робіт некваліфікованими особами, зазначили у прес-службі. Також до витоків газу призводить експлуатація застарілого, зношеного обладнання, яке потребує заміни. Інша небезпека - чадний газ.
Тому у "Хмельницькгазі" закликають для безпечного споживання газу після завершення опалювального періоду звертатись у Центри обслуговування клієнтів та в районні структурні підрозділи за місцем проживання, щоб привести газові прилади і систему газопостачання у відповідність до Правил безпеки.
Окрім того, зазначають у компанії, під час роботи газових приладів, не слід забувати про постійний притік свіжого повітря у приміщення.
"Окремі споживачі нехтують своєю безпекою та безпекою близьких, використовують з максимальним навантаженням газові прилади, термін експлуатації яких закінчився ще десятки років тому,- наголошує директор технічний ПАТ"Хмельницькгаз" Олександр Лоб. – Тому вкрай необхідним проводити планово-технічного обслуговування газового обладнання та внутрішньобудинкової системи газопостачання. Лише у минулому році наші фахівці здіснили такі заходи в понад 300 тисяч споживачів, що дозволило попередити виникнення аварійних ситуацій".