ua en ru

Аварійна служба "Хмельницькгазу" відреагувала на 28 тис. викликів

Аварійна служба "Хмельницькгазу" відреагувала на 28 тис. викликів Аварійна служба "Хмельницькгазу" відреагувала на 28 тис. викликів

Аварійна служба ПАТ "Хмельницькгаз" відпрацювала біля 28 тис. заявок споживачів

Впродовж опалювального періоду 2016-2017 років аварійна служба ПАТ "Хмельницькгаз" відпрацювала біля 28 тис. заявок від споживачів газу регіону. Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.

Зазначається, що основними причинами звернень на екстрений номер "104" були витоки газу та несправність газового обладнання, що склало понад 90% від усіх звернень. Найчастіше витік газу стається через несправність газового обладнання, його самовільне встановлення, втручання в систему газопостачання або проведення ремонтних робіт некваліфікованими особами, зазначили у прес-службі. Також до витоків газу призводить експлуатація застарілого, зношеного обладнання, яке потребує заміни. Інша небезпека - чадний газ.

Тому у "Хмельницькгазі" закликають для безпечного споживання газу після завершення опалювального періоду звертатись у Центри обслуговування клієнтів та в районні структурні підрозділи за місцем проживання, щоб привести газові прилади і систему газопостачання у відповідність до Правил безпеки.

Окрім того, зазначають у компанії, під час роботи газових приладів, не слід забувати про постійний притік свіжого повітря у приміщення.

"Окремі споживачі нехтують своєю безпекою та безпекою близьких, використовують з максимальним навантаженням газові прилади, термін експлуатації яких закінчився ще десятки років тому,- наголошує директор технічний ПАТ"Хмельницькгаз" Олександр Лоб. – Тому вкрай необхідним проводити планово-технічного обслуговування газового обладнання та внутрішньобудинкової системи газопостачання. Лише у минулому році наші фахівці здіснили такі заходи в понад 300 тисяч споживачів, що дозволило попередити виникнення аварійних ситуацій".