ua en ru

Аварійна служба "Дніпропетровськгазу" відреагувала на 52,3 тис. звернень споживачів

Аварійна служба "Дніпропетровськгазу" відреагувала на 52,3 тис. звернень споживачів Аварійна служба "Дніпропетровськгазу" відреагувала на 52,3 тис. звернень споживачів

Основними причинами викликів служби "104" були витоки газу

Основними причинами викликів екстреної служби "104" серед споживачів Дніпропетровської області були витоки газу, що становить майже 95% від звернень, а також несправність газового обладнання. Про це повідомляє прес-служба компанії.

За даними компанії, найчастіше витоки природного газу при його використанні в побуті виникають через самовільну заміну або установку газового обладнання.

Крім того, фахівці газової служби екстреної ПАТ "Дніпропетровськгаз" констатують, що з настанням холодів частими причинами нещасних випадків є несправність газового обладнання, відсутність повітрообміну в приміщенні, де працюють газові прилади або засміченість димових та вентиляційних каналів.

"Власники квартир, встановлюючи витяжки, наражають себе на небезпеку. Адже в такому випадку в приміщенні, де є газові прилади з відводом продуктів згорання в димохід, виникає зворотна тяга. В результаті, чадний газ, замість того, щоб виходити назовні, накопичується всередині. Тільки 0,5% чадного газу в повітрі може привести до отруєння організму, а концентрація більше 1% може стати причиною смерті", - зазначає в.о. технічного директора "Дніпропетровськгазу" Сергій Бачурін.

На сьогодні автопарк служби "104" укомплектований 49 сучасними машинами марки Volkswagen Transporter, які мають спеціальний радіозв'язок, проблискові маячки, інструменти та інші необхідні технічні засоби. Також вони мають систему GPS-навігації.

"Кожен рік перед початком опалювального сезону ми проводимо професійні тренінги аварійно-диспетчерських служб. Тренування проходять в умовах, найбільш наближених до реальних, що дозволяє фахівцям екстреної служби перевірити свою готовність до ліквідації реальних надзвичайних ситуацій", - говорить Бачурін.