Протягом 2015 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Дніпрогаз" прийняла від населення близько 25,4 тисячі заявок, з яких понад 19 тисяч - про витоки газу.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
За статистикою компанії, найчастіше причинами аварій є самовільне втручання у систему газопостачання, заміна газових приладів та недотримання правил безпеки.
Більшість звернень, що надходять до АДС, пов'язані з витоком газу, решта - з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів і обладнання. Зазначається, що причиною виникнення надзвичайної ситуації може стати навіть незначна несправність.
"ПАТ "Дніпрогаз" приділяє значну увагу модернізації системи обслуговування клієнтів. Якість та оперативність виконання спеціалістами аварійних бригад своїх службових обов'язків залежить від рівня їх професійної майстерності та оснащення, - говорить перший заступник Голови правління - головний інженер ПАТ "Дніпрогаз" Юрій Безпрозваний. - Суттєва частина ресурсів компанії направляється на закупівлю обладнання, оновлення автопарку, підтримання укомплектованості аварійних машин".
За даними прес-служби, автомобілі служби "104" укомплектовані радіозв'язком, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними технічними засобами. Близько 150 одиниць автотранспорту, в тому числі 12 автомобілів служби "104", обладнано системою GPS-навігації, що допомагає значно скоротити час приїзду бригади АДС до місця виклику.