Серед 25 найпопулярніших сайтів України сім - новинні
Проведення виборів президента України вплинуло на поведінку інтернет-користувачів і спричинило значний приріст аудиторії новинних ресурсів у квітні 2019 року. Про це свідчать дані щомісячного дослідження KantarTNS CMeter.
За даними дослідження, 7 з 25 найпопулярніших сайтів України в квітні - новинні ресурси.
"Найбільший стрибок охоплення отримали сайти "РБК-Україна" (17 місце проти 41 у березні) та "Новое время" (21 сходинка проти 64 у березні)", - йдеться в повідомленні.
За даними дослідження, російська соціальна мережа "Вконтакте" втратила ще чотири позиції та опинилася на 20-му місці у ТОП-25 сайтів України.
У порівнянні з березнем інтернет-магазини також втратили свою аудиторію. Взагалі випав із рейтингу популярний китайський інтернет-магазин AliExpress.
Трійка лідерів залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook
Як повідомляло РБК-Україна, на початку 2019 року з чотирьох основних видів джерел масової інформації переважна більшість українців віддає перевагу двом - телебаченню (54%) та Інтернету (38%).
Нагадаємо, в березні 2019 року найпопулярнішою соціальною мережею в Україні є Facebook. За період з травня 2018 року в Україні помітно збільшилося число таких користувачів соцмереж, як Facebook (до 50%), YouTube (30%), Instagram (27%) і суттєво зменшилася кількість таких користувачів соцмереж, як Однокласники (6%) до і ВКонтакте (10%).